VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Článok I

Úvodné ustanovenia

    1.            Karolína Bojková, miesto podnikania: 93503 Pečenice 100, IČO: 52064956 (ďalej len “Prevádzkovateľ”) poskytuje kurzy, školenia a iný obsah zameraný na oblasť osobného rozvoja a sebapoznania (ďalej len „Služby“), a to prostredníctvom internetovej stránky www.karolinalorryjoy.sk (ďalej len „Stránka Prevádzkovateľa“).

 

    1. Prevádzkovateľa je možné kontaktovať poštou na adrese miesta podnikania, e-mailom na adrese [email protected], alebo telefonicky na tel. č. 0903 290 072.

 

    1. Zákazník je subjektom, ktorý si má záujem objednať alebo si objedná u Prevádzkovateľa Službu (ďalej len „Zákazník“ a spoločne s Prevádzkovateľom len „Zmluvné strany“).

 

    1. Ak sa Zmluvné strany nedohodli inak, tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa uplatnia na predzmluvné a zmluvné vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom, ktorý prejavil záujem alebo si objednal Službu u Prevádzkovateľa, a vystupuje v postavení spotrebiteľa.

 

Článok II

Vlastnosti, popis a cena Služieb

    1. Vlastnosti, popis a cena jednotlivých Služieb, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje, sú uvedené na Stránke Prevádzkovateľa. Objednaním služby Zákazník vyjadruje súhlas s tam uvedenými parametrami a špecifikáciou Služby. Za Službu sa primerane považuje aj sprístupnenie elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.

 

    1. Zákazníkovi bude po dokončení objednávky zaslaný e-mail obsahujúci odkaz na registráciu. Prostredníctvom tohto odkazu si zákazník vytvorí prihlasovacie údaje, ktoré bude následne používať na prístup do svojho účtu na Stránke Prevádzkovateľa.

 

    1. Ak si Zákazník objedná Službu, je oprávnený využiť ju v dohodnutom alebo Prevádzkovateľom určenom termíne alebo, ak je predmetom Služby sprístupnenie určitého obsahu na určitý čas, v dohodnutom alebo Prevádzkovateľom určenom časovom intervale.

 

    1. V prípade, ak Zákazník objednanú Službu alebo jej časť nevyužije z dôvodov na jeho strane, Služba alebo jej časť sa považuje za poskytnutú a nie je to dôvodom na poskytnutie zľavy z ceny Služby, odstúpenie od zmluvy alebo iné zrušenie zmluvy, ani na poskytnutie Služby alebo jej časti v náhradnom termíne alebo časovom intervale alebo náhradným spôsobom.

 

    1. Ak má byť, vzhľadom na povahu Služby, termín poskytnutia Služby alebo jej časti určený až po objednaní Služby, alebo ak z akéhokoľvek dôvodu nedošlo k dohode o termíne, v ktorom má byť Služba alebo jej časť poskytnutá, určí termín poskytnutia Služby alebo jej časti Prevádzkovateľ a oznámi ho Zákazníkovi najneskôr 3 pracovné dni pred termínom poskytnutia Služby.

 

    1. Ak Služba, vzhľadom na jej povahu, spočíva v sprístupnení určitého obsahu Zákazníkovi počas určitého časového intervalu, a ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak alebo Prevádzkovateľ neurčil pri špecifikácii Služby inak, Prevádzkovateľ sprístupní objednaný obsah Zákazníkovi najneskôr 5 dní od zaplatenia ceny za Službu, a to na obdobie jedného roka odo dňa zaplatenia ceny za Službu.

 

    1. Ak Služba, vzhľadom na jej povahu, spočíva v predplatení určitého obsahu alebo určitej Služby Zákazníkom na určité časové obdobie a ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak alebo Prevádzkovateľ neurčil pri špecifikácii Služby inak, Prevádzkovateľ sprístupní objednaný obsah Zákazníkovi najneskôr 5 dní od zaplatenia ceny za Službu. Ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak, platí, že zmluva o poskytnutí Služby v podobe predplatného je uzatvorená na dobu jedného mesiaca, ktorá začína plynúť dňom sprístupnenia obsahu Zákazníkovi. Ak Zákazník pred plynutím obdobia trvania zmluvy o poskytnutí Služby podľa tohto bodu zaplatí cenu predplatného na ďalšie obdobie a Služba je zo strany Prevádzkovateľa stále dostupná, zmluva o poskytnutí služby sa predlžuje o dohodnutú dobu trvania predplatného, a to aj opakovane.

 

    1. V prípade ukončenia poskytovania Služieb je Prevádzkovateľ povinný vopred oznámiť túto skutočnosť Zákazníkovi, a to prostredníctvom Stránky Prevádzkovateľa.

 

    1. Zákazník berie na vedomie, že Prevádzkovateľom poskytnuté Služby mu nemusia priniesť ním očakávaný efekt alebo benefit; takýto stav však nie je vadou Služby, ani dôvodom na odstúpenie od zmluvy, či iné zrušenie zmluvy.

 

    1. Ak je predmetom Služby sprístupnenie určitého obsahu, Zákazník nie je bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa oprávnený umožniť prístup k tomuto obsahu akejkoľvek tretej osobe a ani si taký obsah nahrať a/alebo uchovať.

 

    1. Zákazník nesmie bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať zvukové, zvukovoobrazové alebo obrazové záznamy z poskytovania Služieb. Zákazník berie na vedomie, že obsah poskytnutých Služieb môže byť chránený podľa osobitných predpisov.

 

    1. Zákazník nesmie prístupové alebo registračné kódy, ktoré získal za účelom využitia zakúpenej Služby, poskytnúť žiadnej tretej osobe, bezodplatne ani za odplatu, a je povinný ich chrániť pred neoprávneným sprístupnením.

 

    1. Prevádzkovateľ má právo kedykoľvek ukončiť poskytovanie Služieb, a to aj bez uvedenia dôvodu. Tým nie sú dotknuté nároky Zákazníka voči Prevádzkovateľovi v prípade, ak do času ukončenia poskytovania Služieb Zákazník nebol schopný využiť zakúpené Služby v plnom dohodnutom rozsahu.

 

Článok III

Objednávka služby a platobné podmienky

    1. Objednaním Služby prostredníctvom Stránky Prevádzkovateľa dochádza k uzavretiu zmluvy o poskytnutí služby medzi Zmluvnými stranami, predmetom ktorej je záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť Zákazníkovi objednanú Službu a záväzok Zákazníka zaplatiť za objednanú Službu dohodnutú cenu.

 

    1. V rámci objednávky Služby Zákazník uvedie najmä nasledujúce údaje: meno, priezvisko, a adresu trvalého bydliska, kontaktný e-mail a telefóne číslo.

 

    1. Uzatvorením zmluvy o poskytnutí služby sa stáva splatnou dohodnutá cena Služby, ibaže by z dohody Zmluvných strán vyplývalo, že dohodnutá cena je splatná v niekoľkých splátkach v dohodnutej výške a s dohodnutou lehotou splatnosti.

 

    1. Zákazník si môže vybrať z Prevádzkovateľom sprístupnených možností platby pre konkrétnu Službu. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť platby spôsobmi, ktoré sú sprostredkované prostredníctvom platobnej brány https://kajabi.com/ (ďalej len „Platforma Kajabi“), najmä platobnou kartou on-line. Prevádzkovateľ neuchováva a nespracúva údaje o platobných kartách.

 

    1. Ak sa Zákazník omešká so zaplatením dohodnutej ceny Služby, jej časti alebo jej splátky, vznikne mu povinnosť zaplatiť Prevádzkovateľovi úroky z omeškania v zákonnej výške.

 

Článok IV

Odstúpenie od zmluvy

    1. Zákazník má právo aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby/poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, a to v lehote 14 dní odo dňa jej uzavretia, ak ďalej nie je ustanovené inak.

 

    1. Zákazník nemá právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

  • poskytnutie Služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Zákazníka a Zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby,

  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Zákazníka a Zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

 

    1. Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u Prevádzkovateľa v listinnej podobe (poštou) alebo e-mailom. Zákazník môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný na Stránke Prevádzkovateľa.

 

    1. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Prevádzkovateľovi najneskôr v posledný deň lehoty na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy. Dôkazné bremeno o včasnom uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša Zákazník.

 

    1. Ak Zákazník oprávnene odstúpil od zmluvy, Prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť Zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Prevádzkovateľ je povinný vrátiť Zákazníkovi platby podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký použil Zákazník pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo Zákazníka dohodnúť sa s Prevádzkovateľom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým Zákazníkovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

 

    1. Ak Zákazník odstúpi od zmluvy o poskytovaní služby a pred začatím poskytovania Služieb udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, Zákazník je povinný uhradiť Prevádzkovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená, cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia.

 

Článok V

Zodpovednosť za vady, reklamácia a alternatívne riešenie sporov

    1. Informácie o zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady tovaru, ako aj o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov Zákazníkov a informácie o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov upravuje Reklamačný poriadok, ktorého aktuálne znenie je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.

 

Článok VI

Záverečné ustanovenia

    1. Aktuálne znenie týchto VOP, Reklamačného poriadku, vzorového formulára na odstúpenie od zmluvy, ako aj zásad ochrany osobných údajov nájdete na Stránke Prevádzkovateľa.

 

    1. Právne vzťahy Zmluvných strán sa spravujú všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. V prípade vzniku akéhokoľvek sporu medzi Zmluvnými stranami budú na jeho prejednanie a rozhodnutie príslušné súdy Slovenskej republiky.

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Článok I

Úvodné ustanovenia

    1. Karolína Bojková, miesto podnikania: 93503 Pečenice 100, IČO: 52064956 (ďalej len “Prevádzkovateľ”) poskytuje kurzy, školenia a iný obsah zameraný na oblasť osobného rozvoja a sebapoznania (ďalej len „Služby“), a to prostredníctvom internetovej stránky www.karolinalorryjoy.sk (ďalej len „Stránka Prevádzkovateľa“).

 

    1.            Prevádzkovateľa je možné kontaktovať poštou na adrese miesta podnikania, e-mailom na adrese [email protected], alebo telefonicky na tel. č. 0903 290 072.

 

    1. Zákazník je subjektom, ktorý si má záujem objednať alebo si objedná u Prevádzkovateľa Službu (ďalej len „Zákazník“ a spoločne s Prevádzkovateľom len „Zmluvné strany“).

 

    1. Tento Reklamačný poriadok vzťahujúci sa na poskytovanie Služieb (ďalej len „Reklamačný poriadok“) je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok Prevádzkovateľa vzťahujúcich sa na poskytovanie Služieb.

 

    1. Prevádzkovateľ vyhotovuje tento Reklamačný poriadok, aby poskytol Zákazníkom, ktorí si od neho objednali Službu, informácie o podmienkach a postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov Zákazníkov, o ich právach súvisiacich so zodpovednosťou Prevádzkovateľa za vady.

Článok II

Zodpovednosť za vady a záručná doba

    1. Prevádzkovateľ zodpovedá za vady, ktoré má služba poskytnutá Zákazníkovi. Služba má vady, ak nebola riadne poskytnutá.

 

    1. Vzhľadom na povahu Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom sa na Služby nevzťahuje záruka.

Článok III

Práva zo zodpovednosti za vady

    1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Prevádzkovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť spôsobom, ktorý zodpovedá povahe služby a jej vady.

 

    1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, má Zákazník, v závislosti od povahy vady, právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na primeranú zľavu z ceny Služby.

Článok IV

Postup pri uplatňovaní zodpovednosti za vady (reklamácia)

    1. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady služby. Zákazník má právo na uplatnenie reklamácie.

    2. Reklamáciu môže Zákazník uplatniť u Prevádzkovateľa poštou na adrese sídla Prevádzkovateľa alebo e-mailom (kontaktné údaje sú uvedené v Článku I bod 1.1 tohto Reklamačného poriadku). Pri uplatnení reklamácie Zákazník:

  • uvedie svoje meno, priezvisko a adresu, prípadne aj kontaktný e-mail,

  • uvedie opis vady služby,

  • uvedie, akým spôsobom podľa Článku III tohto Reklamačného poriadku požaduje vadu odstrániť,

  • predloží fotokópiu (v prípade uplatnenia reklamácie poštou) alebo scan (v prípade uplatnenia reklamácie e-mailom) dokladu o kúpe (napr. faktúra a potvrdenie o zaplatení); v prípade pochybností môže Prevádzkovateľ požadovať predloženie originálu dokladu o kúpe na nahliadnutie.

 

    1. Reklamácia sa považuje za uplatnenú až dňom, kedy budú Prevádzkovateľovi oznámené všetky informácie a doručené požadované podklady podľa bodu 4.2 tohto článku.

 Článok V

Postup pri vybavovaní reklamácie

    1. Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odstránením vady Služby, vrátením ceny za Službu, vyplatením primeranej zľavy z ceny Služby, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

 

    1. Ak Zákazník uplatní reklamáciu, Prevádzkovateľ na základe rozhodnutia Zákazníka, ktoré z práv podľa Článku III tohto Reklamačného poriadku uplatňuje, určí spôsob vybavenia reklamácie podľa bodu 5.1 tohto článku ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Zákazník právo od zmluvy odstúpiť.

 

    1. Prevádzkovateľ je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Zákazníkovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Prevádzkovateľ je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Zákazníkovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Zákazník má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

 

    1. Prevádzkovateľ  je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

    1. Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo Zákazníka na náhradu škody podľa osobitného predpisu.

 

    1. Iné sťažnosti a podnety Zákazníkov, na ktorých uplatnenie má Zákazník právo podľa všeobecne záväzných právnych predpisov, vybavuje Prevádzkovateľ zákonným spôsobom. Sťažnosti a podnety Zákazníkov možno podať Prevádzkovateľovi rovnakým spôsobom ako uplatniť reklamáciu podľa tohto Reklamačného poriadku.

Článok VI

Alternatívne riešenie sporov

    1. Zákazník má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva.

 

    1. Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Prevádzkovateľ na žiadosť podľa bodu 6.1 tohto článku odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

 

    1. Viac informácií o alternatívnom riešení sporov je dostupných aj na webovom sídle Slovenskej obchodnej inšpekcie na nasledujúcom odkaze: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

 

Karolíne Bojkovej, miesto podnikania: 93503 Pečenice 100, IČO: 52064956, oznamujem, že odstupujem od zmluvy o poskytnutí Služby:

__________________________________________________________________________________

(uvedie sa označenie Služby)

 

dátum objednania Služby:             _________________________________________________

meno a priezvisko Zákazníka:      _________________________________________________

adresa Zákazníka:                       _________________________________________________

                                                      _________________________________________________

                                                      _________________________________________________

 

dátum: ___.___._______

 

________________________

podpis zákazníka

(iba ak sa tento formulár

podáva v listinnej podobe)